Päivitetty 20.09.2017

Suurenna fonttiaPienennä fonttia
Eläkeliitto

Eläkeliiton Vetelin yhdistys ry

Vetelin aitateos Festivaaleilla.                            K-P:n piirin aita (tekijät Aimo ja Rauni                 Saatiin koko hallitus kuvaan 3.8.2017.                                                                                  Torppa)
Eläkeliiton Vetelin yhdistys ry  Kustintie 5 A 1 69700 Veteli                                                                                               P
Puheenjohtaja                                                      Pauli Väliverronen                                                   puh  0405964249
pauliva@veteli.fi

Varapuheenjohtaja
Esa Björkbacka  Patanantie 854  69850 Patana puh 0407176175                                                em.bjorkbacka@gmail.com

Rahastonhoitaja
Raili Arkkukangas Kynkkäyspolku 6   69700 Veteli
arkkukangas.raili@gmail.com

Jäsensihteeri                                                        Aulikki Ahonen Veikkolantie 36  69700 Veteli       puh.0445475143                  aulikki.ahonen1@gmail.com

Yhdistyksen tarkoituksena on eläkeläisten ja eläketurvaa tarvitsevien henkisten ja aineellisten etujen valvominen sekä heidän sosiaalisen turvallisuutensa ja hyvinvointinsa edistäminen.

Toimintaamme ohjaavat arvot ovat

inhimillisyys, oikeudenmukaisuus, tasa-arvo ja yhteisvastuu.

>> Ajankohtaista

Kerhojen kokoontumisajat...
(lisätty: 31.08.2017)

VIDEOITA

Yhdistyksemme aamun avaus Lehmirannassa 20.5.2015. Klikkaa alla sinstä tekstiä.

Video senioritansseista  40-vuotisjuhlassa